poniedziałek, 27 maja 2013

Gość SZMEKa - Karolina B. - dzień pierwszy

Wśród ludzi, które twórczo spędzają każdą wolną chwilę 
jest wiele zdolnych osób.
Dziś na naszym SZMEKowym blogu przedstawiamy jedną z nich.

Karolina Bugajska znana w sieci jako Karolina B.

Chcecie poznać bliżej Karolinę? Zapraszamy do krótkiego wywiadu :o)


DT SZMEK: Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z rękodziełem.

KAROLINA: Tworze tak właściwie od 4 lat. Moją podróż zaczęłam od decoupage potem przeskoczyłam na papierową wiklinę. Po wyplataniu próbowałam się w technice pergaminowej trochę w scrapbookingu a od niedawna zagościło u mnie drewno. Do prawie wszystkiego co wymieniłam dość często wracam. W decoupage ozdabiam gęsie wydmuszki, a w tym roku zagoszczą nawet bombki choinkowe. Z papierowej wikliny robię koszyki - przeważnie dla siebie. Scrap karteczki robię od czasu do czasu z woli potrzeby, a drewno to fantastyczna rzecz by spędzić z mężem trochę więcej czasu niż normalnie. Ale tylko technika pergaminowa w całości skradła moje serce.

DT SZMEK: A co przyczyniło się do tego, że zaczęłaś tworzyć?

KAROLINA: Przede wszystkim ogromna ilość wolnego czasu. Kiedy urodził się synek chciałam, a nawet potrzebowałam pewnego rodzaju odskoczni od pieluszek, karmienia, lulania, płaczu itd... Potrzebowałam czegoś tylko dla siebie.

DT SZMEK: Jaką jesteś osobą?

KAROLINA: Jestem osobą radosną i pogodną choć czasami jest to bardzo trudne.

DT SZMEK: Co porabiasz w czasie kiedy nie tworzysz?

KAROLINA: Poza tworzeniem na pełen etat jestem przede wszystkim mamą. Czasem trochę sprzątam czasem trochę gotuję, choć nie jestem w tych sprawach mistrzem staram się jak mogę.

DOKOŃCZ ZDANIA:
Lubię ... ciepłe dni i kabarety.
Nie lubię ... zimnej kołdry i sterty naczyń do wymycia.
W moich pracach najczęściej używam kolorów ... białego i czarnego
Rzadko lub wcale nie zobaczycie w moich pracach kolorów ... myślę że nie ma takiego koloru, którego nie chciała bym użyć
Najczęściej tworzę ... kartki
Chciałabym spróbować zrobić ... LO ale tylko w technice pergaminowej
Inspiracje do swoich prac czerpię z ... książek, czasopism ale tez oglądając blogi innych osób
Największa twórcza wpadka ... największe wpadki popelniałam kiedy zaczynałam podróż z techniką pergaminową
Najbardziej jestem dumna z ... z tego że mam kochanego męża, wspaniałego syna i z tego że w brew pozorom nigdy w niczym sie nie poddaje
Najczęściej używanymi przeze mnie materiałami są ... kalka pergaminowa
Na stole craftowym nigdy nie może zabraknąć ... kalki i dżetów
Tworzenie to dla mnie ... antidotum na smutki dnia codziennego
Dobre słowo ode mnie dla osób zaczynających przygodę z rękodziełem ... Największą radością dla mnie jest ten moment, kiedy siadam przy biurku i tworzę. Moim dobrym słowem jest "Nie poddawajcie się!" Bo choć rękodzieło bywa bardzo trudnym i wymagającym partnerem bywa też bardzo wdzięczne i przynosi wiele radości.


Dziękujemy z przemiłą rozmowę :o)
A tu możecie zobaczyć kilka prac Karoliny - więcej prac znajdziecie na jej blogu:


Karolina będzie naszym gościem przez najbliższy tydzień.
Spróbujemy wspólnie opisać Wam trochę bardziej jej twórczość związaną z drewnem, 
przybliżymy również technikę pergaminową. 
Karolina pokaże Wam również jak w łatwy sposób wykonać album na wykrojniki, 
przy wykorzystaniu mat magnesowych dostępnych w SZMEKowym sklepie.
Mamy dla Was również przygotowany konkurs z nagrodą 
- własnoręcznie przygotowaną przez naszego Gościa.

Bądźcie w tym tygodniu z nami i z naszym Gościem :o)

Pozdrawiam twórczo

1 komentarz:

  1. Karolinka tworzy ciekawe rzeczy ...jest bardzo uzdolnioną osóbką ...poznałyśmy się ale tylko wirtualnie ...może kiedyś będzie NAM dane się wyściskać ...pozdrawiam serdecznie Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń