sobota, 7 grudnia 2013

WYNIKI - Konkurs na kartkę - gwiazdkę wg szablonu wygrywa....


Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w moim konkursie na świąteczną kartkę
z nieświątecznych papierów wg podanego szablonu.
Urzekły mnie Wasze pomysły na wykorzystanie podanego wzoru
i tym razem to ja czerpałam inspirację z Waszych prac. 

Kartka, która zachwyciła najbardziej moje oko została wykonana przez Ewę S.
z bloga Kartkulec 
i to właśnie do niej trafi nagroda.

Względy, które zadecydowały o wyborze tej właśnie kartki jako zwycięskiej, to przede wszystkim : sposób zagospodarowania przestrzeni wewnątrz gwiazdki, kompozycja elementów ozdobnych  i ich synchronizacja z kolorem i wzorem użytych papierów oraz wyjątkowo staranne wykonanie.

Proszę o podanie danych do wysyłki na maila: spec-place@wp.pl

Podziwiajcie fioletową ślicznotkę - zdjęcia zapożyczone z bloga Ewy:


Pozdrawiam i zachęcam do udziału w aktualnym wyzwaniu:

http://szmek-bloguje.blogspot.com/2013/11/gosc-szmeka-axdesign-wyzwanie.html

5 komentarzy:

  1. Gratuluję Ewie, praca genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juhuś!!! Super mikołajowy upominek dostaję wraz z wyróżnieniem mojej gwiazdki. Nie lubimy się zbytnio z matematyką, ale za sprawą gwiazdki zaproponowanej do wykonania przez Romę jest szansa by to zmienić - to świetna kartko-bombka - do wysłania bliskim i zawieszenia na choince. Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za nagrodę i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń