sobota, 8 lutego 2014

#12 WYZWANIE u SZMEKa

Witajcie,
dziś ruszamy z kolejnym #12 WYZWANIEM u SZMEKa

 Temat tego wyzwania zaproponowała nasza Gościnna Projektantka Bea

Zanim przejdziemy do szczegółów zabawy poznajcie naszego Gościa troszeczkę bliżej :o)


Witajcie! 
Mam na imię Beata, a w świecie wirtualnym występuję jako Bea (handmade by Bea)
Z zawodu nauczyciel, z zamiłowania scraperka, 
a z miłości żona i matka dwóch dorosłych córek:) 
Jestem Wielkopolanką, mieszkam w pięknym historycznym mieście – w Pierwszej Stolicy Polski.
Odkąd pamiętam, zawsze czułam potrzebę tworzenia czegokolwiek i z czegokolwiek.
To podobno dziedziczne :D Dziękuję Babciu Tereniu !
Scrapbooking odkryłam  3-4 lata temu. Odkryłam i przepadłam bez reszty :)
Małymi kroczkami zaczęłam doskonalić, szlifować swój warsztat pracy.
Zaglądałam tu i tam, podglądałam innych, 
obserwowałam 
i metodą prób i błędów uczyłam się scrapować.
Dziś scrapbooking jest moją pasją i sposobem wyrażania mojej bujnej wyobraźni.
Kiedy siadam nad papierkami odlatuję !:)
Tworzenie pochłania mnie bez reszty … jest tylko dzika radość tworzenia i ja !
Lubię tworzyć w stylu shabby chic i vintage.
Uwielbiam tworzyć kartki, boxy i wszelkiego rodzaju notesy, notesiki, zapiśniki i przepiśniki, 
a także zdobić albumy oraz tworzyć różne scrapowe twory typu „home decor”
 Zdecydowanie jestem uzależniona od wszelkich papierowych kwiatków, 
które namiętnie sama tworzę.
Mam nadzieję, że w przyszłości będą to też szydełkowe kwiatki… to moje ciche marzenie !
To całe tworzenie sprawia mi ogromną radość i przyjemność. 
W chwilach trudnych przynosi mi wyciszenie.
To moja swoista terapia na stres, którego w życiu każdego z nas nie brakuje.
To również okazja do sprawienia komuś radości.
Uśmiech na twarzy obdarowanej osoby … bezcenny!
To możliwość podzielenia się swoją pasją z innymi,
a tym samym możliwość poznania nowych,
wspaniałych duszyczek, które podobnie, jak ja, tworzą z sercem.
Cóż chcieć więcej …
Co tu dużo mówić …
KOCHAM TO, CO ROBIĘ !
Serdecznie zapraszam na mojego bloga: www.beaartdecor.blogspot.com
 Dziś mam zaszczyt i przyjemność zaproponować Wam temat nowego wyzwania.
Mamy luty, a luty zazwyczaj kojarzy się nam ze świętem Zakochanych.
Zapraszam Was zatem na wyzwanie

Tematem naszego wyzwania są 
EKOLOGICZNE WALENTYNKI Z CZERWONYM SERCEM.  

Naturalne kolory i ekologiczne materiały. 
Papier craftowy, tektura falista. 
Sznurek, tkaniny, gaza, koronki itp. 
I dodatkowa wytyczna ... 
w pracy musi znaleźć się CZERWONE SERDUCHO
(jedno, kilka ... to już od Was zależy)

Praca wykonana dowolną techniką. 

Zobaczcie jak z tym tematem poradziła sobie nasza Gościnna Projektantka i całe DT SZMEKa:












Cudaczek


A Wy co nam ciekawego zaprezentujecie?


Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy tą jedną jedyną,
której autor otrzyma od nas zwycięski banerek.  
Zwycięzcę zaprosimy do kolejnego wyzwania jako GOŚCINNĄ PROJEKTANTKĘ.
Zaproponuje ona temat kolejnego wyzwania oraz zainspiruje Was swoją pracą.

Aby wszyscy mieli równe szanse na nagrodę to drogą losowania wyłonimy osobę,
która otrzyma taki oto zestaw przydasi od SZMEKa:

 Świeżutki mini zestaw stempli SZMEKa, które właśnie zawitały w naszym sklepie, 
do tego bloczek do stempli i tusz :o)


ZASADY ZABAWY:
- udział w wyzwaniu mogą wziąć wszystkie osoby posiadające bloga,
- należy umieścić informację wraz ze zdjęciem o naszym wyzwaniu na swoim blogu najlepiej na pasku bocznym,
- praca musi być nowa, nie publikowana przed rozpoczęciem wyzwania,
- wykonana praca musi być ekologiczną walentynką z czerwonym sercem / sercami,
- do wyzwania można zgłosić dowolną ilość prac,
- swoje prace należy dodać poprzez InLinkz,
- miło nam będzie jak zostaniesz naszym obserwatorem bloga i polubisz nas na facebooku, ale nie jest to warunek konieczny aby wziąć udział w zabawie.  


Zabawa trwa do 24 lutego 2014 r. do godziny 23.59 

Wyniki ogłosimy do końca lutego.

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję Wam pięknie, za możliwość gościnnego ,,występu,, u Was :)
    Teraz siedzę sobie przy kawusi i podziwiam prace Waszego DT !
    Śliczności dziewczyny stworzyłyście ! Każda praca inna, ale każda zachwycająca !
    Pozdrawiam cieplutko :) Bea

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne inspirujące prace:)

    OdpowiedzUsuń